Sport dla najmłodszych – bieganie
Luty 6, 2017
Pewna przyszłość z Indywidualnym Kontem Emerytalnym
Luty 22, 2017

Dążenie do celu

Twoje dotychczasowe cele najprawdopodobniej miały do czynienia z coraz mocniejszym dopasowywaniem do zdrowia. Teraz, gdy już doszliśmy do tego miejsca, to jest dobry pomysł, aby ustawić nowe cele, aby utrzymać się zmotywowanym. Spróbuj ustawić zarówno krótko- i długotermino. Małe cele co zdrowe, może chcesz uruchomić 5k. Ustawić celu długoterminowego uruchomić 5k w ciągu dwóch miesięcy, a mniejsze cele, które doprowadziły do ​​rasy – móc uruchomić 2. 5k końca pierwszego miesiąca lub celów uruchomienia 5k na krótsze okresy czasu. we cele. Badania wykazały, że ustawienie mniejsze, bardziej osiągalne cele pomoże Ci dotrzeć do większej cel w miarę upływu czasu. Przechowywać dążenie do wyższych celów. Może następnym będzie uruchomić półmaratonie. Kontynuować wykraczają poza swoje małe cele. Możesz zachować ustawienie mniejsze cele, jak przejść.

Nie zadręczaj się, jeśli potknie się lub nie uda się osiągnąć cele od razu. Jak już prawdopodobnie dowiedział się w swoim dążeniu, aby dopasować, celem osiągnięcia nie jest liniowa i może być walka – making osiągnięcie tak dużo słodsze. Bądź realistą i ustawić się na sukces. Ustawienie, które są zbyt trudne lub zbyt duże, może nie być realistyczne dla Ciebie. Upewnij się, że jesteś w stanie i chcą robić to, co trzeba, by spełnić swoje cele.